Služby

V našej dermatologickej ambulancii si dávame záležať na individuálnom prístupe, vďaka ktorému dokážeme odborne a citlivo pristupovať k širokej škále kožných problémov.

Kompletné služby

Poskytujeme kompletné služby a na mieru nastavenú liečbu v odbore dermatovenerológia: diagnostika a terapia kožných a pohlavných chorôb, preventívne vyšetrenie znamienok dermatoskopom. Pacientov, ktorých trápia chronické kožné ochorenia, ako napríklad psoriáza a atopická dermatitída, sledujeme pri pravidelných kontrolách.

Špičkové prístroje

Špičkové prístrojové vybavenie nám pomáha dosiahnuť výborné výsledky a zdravotné aj estetické zlepšenia v rámci diagnostiky, ako napr. digitálny dermatoskop, alebo terapie – CO2 laser, aqua injector, multi plazma PLAXPOT, UVA a UVB žiarič.

Na našom pracovisku vám vieme odstrániť neželané znamienka CO2 laserom alebo inou vhodnou technikou.

Efektivná práca

Našou snahou je odstrániť chorobné stavy aj kozmetické chyby. Pri práci používame najmodernejšie postupy a prístroje, ktoré efektívne kombinujeme, aby nám pomohli dosiahnuť tie najlepšie výsledky. Sme tu preto, aby ste sa opäť cítili krásne, zdravo a príjemne vo svojej koži.

Estetické ošetrenia

V rámci estetického ošetrenia vieme aplikovať vašu vlastnú plazmu – tzv. drakulaterapia, alebo rôzne výplne. Takisto vykonávame jednu z najvyhľadávanejších estetických liečebných procedúr – mezoterapiu, výsledkom ktorej je krásne zregenerovaná a omladená pokožka.

Vieme ošetriť onychomykózu na nechtoch laserom, odstrániť cievky na tvári a aj kdekoľvek inde na tele. Pomôžeme vám s odstránením kurieho oka a genitálnych bradavíc.

Liečba Akné

Je dobré pamätať, že akné ochorenie môže mať rôzne príčiny a najčastejšie ide o nesprávnu funkciu mazových žliaz. Aby sa predišlo komplikovanej liečbe vážneho stavu, je potrebný skorý zásah dermatológa a osvojenie správnych návykov pri starostlivosti o pokožku. Radi vám pomôžeme a nastavíme liečbu akné na mieru.

Vyšetrenie znamienok

Vyšetrenie znamienok dermatológom pomocou dermatoskopu je v dnešnej dobe súčasťou pravidelnej preventívnej prehliadky, ktorú by každý z nás mal absolvovať. Vyšetrenie nebolí, netrvá dlho a jeho absolvovaním vieme predísť veľmi nepríjemným následkom nerozpoznanej a neliečenej rakoviny kože

odstránenie bradavíc

Kurié oká sú najčastejšie sa vyskytujúce kožné ochorenie, ktoré trápi veľké množstvo ľudí. Ľudia si ich často pletú s bradavicami. Obe ochorenia dokážeme úspešne liečiť. Zvolený postup sa odvíja od diagnózy a objektívneho nálezu na koži pacienta.

Návrat hore